نماینده مجلس: بی‌خیالی در سازمان بورس حاکم است-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

نماینده مجلس: بی‌خیالی در سازمان بورس حاکم است

نماینده مجلس گفت: یک بی خیالی در سازمان بورس حاکم است که ان‌شالله یک نشاط و شادابی بیاید و حداقل حقوق سهامداران را بدهد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 06
کد خبر: ۲۵۳۴۹۹

 

به گزارش راهبرد معاصر، رحیم زارع عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت بورس گفت: بورس نباید تعطیل شود بلکه باید برای آن تدبیری بیاندیشند و از ظرفیت نخبگان استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه در سال ۹۹ مردم به بورس اعتماد کردند، اظهار کرد: درست است بورس برای افراد ریسک‌پذیر و نخبگان اقتصادی است، اما کل مردم عادی را به بورس دعوت کردند و الان جواب مردم را نمی‌توانند بدهند.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: الان بورس به حال خود رها شده است و وزارت اقتصاد و سازمان بورس باید یک فکری کنند، چون سکوت کردن در قبال سهامدار جایز نیست. 

 

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان در مجلس گفت: در سال ۹۱ که ابتدای تحریم‌ها بود تنها جایی که همیشه تابلوی مقابله با تحریم‌ها بود سازمان بورس بود، اما الان برعکس شده و همه نماد‌ها قرمز شده و وضعیت رکودی که بر بورس حاکم است حاصل از رکود حاکم بر جامعه است.

 

زارع با بیان اینکه تصمیمات دولت جدید می‌تواند بر بورس تاثیر بگذارد، اظهار کرد: خیلی از تصمیمات پولی و مالی بر بورس تاثیر می‌گذارد، اما به نظر من یک بی‌خیالی در سازمان بورس حاکم است که ان‌شالله یک نشاط و شادابی بیاید و حداقل حقوق سهامداران را بدهد./ باشگاه خبرنگاران

کلمات کلیدی: بورس مجلس قرمز
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده